Bevételnövelés az OptiMonk segítségével

Bevételnövelés
az OptiMonk segítségével

Sokszorozd meg eladásaidat, csökkentsd a kosárelhagyások számát
és gyűjts feliratkozókat egyidejűleg

növeld meg weboldalad konverziós rátáját
Növeld meg weboldalad konverziós rátáját
Az OptiMonk segítségével hatékonyan formálhatod a weboldaladat elhagyni készülő látogatókat érdeklődőkké, vásárlókká és feliratkozókká. Megoldásunk révén sokkal több eladást érhetsz el, és egészségesebb email listát építhetsz.
Csökkentsd a kosárelhagyási rátát
Jelentősen csökkenthető a kosárelhagyások száma és megannyi elveszettnek hitt vásárló menthető meg egy tökéletesen időzített üzenet (kupon, ingyenes szállítás, stb.) segítségével, ami segít a vásárlási folyamatban tartani a látogatót, illetve a pénztár felé terelni őt.
csökkentsd a kosárelhagyási rátát
ösztönözd a vásárlást egy kupon felajánlásával
Ösztönözd a vásárlást egy kupon felajánlásával...
A kupon az egyik leghatékonyabb eladásösztönző eszköz. Növeli a kupon értékét, ha a célcsoport csak egy szűk köre jogosult egy-egy exkluzív kedvezményre, vagy ha csak korlátozott ideig váltható be.
…majd emlékeztesd a látogatót a kuponkódjára
Érdemes egy nanobar, avagy a weboldal tetejére vagy aljára kihelyezett "rögzített értesítési sáv" segítségével emlékeztetni a kupont igénylő látogatókat, hogy ne felejtsék el vásárlásuk során felhasználni a kedvezményt. Egy ilyen emlékeztetővel akár megduplázható a konverziós ráta.
emlékeztesd a látogatót nanobar segítségével
listaépítés az értékesítés feláldozása nélkül
Listaépítés az értékesítés feláldozása nélkül
Az OptiMonk segítségével minőségi email cím lista építhető anélkül, hogy ez az online értékesítés rovására menne. Bármilyen adat bekérhető (név, email cím, telefonszám, stb.), ami csak fontos lehet a vállalkozásod szempontjából. Általános javaslat, hogy érdemes valamilyen ösztönzőt (pl. ingyenesen letölthető tanulmányt) kínálni a feliratkozási ráta javítására.
Tegyél ellenállhatatlan ajánlatot a távozó látogatóknak
Az OptiMonk lehetővé teszi, hogy a látogatókat a kívánt konverziós cél vagy érkező/landing oldal felé tereld (pl. egy ingyenesen letölthető tanulmány landing oldalára). Azáltal, hogy a látogatókat egy népszerű tartalom vagy termék felé tereljük, növelhetjük az oldalon eltöltött időt, illetve nagyobb eséllyel vehetjük rá őket, hogy irakozznak fel vagy vásároljanak.
tegyél ajánlatot a távozó látogatóknak
növeld a kosárértéket upsell segítségével
Növeld a kosárértéket upsell segítségével
Hatékonyan lehet növelni az átlagos kosárértéket, ha kiegészítő termékeket, tartozékokat vagy egy drágább terméket kínálunk a látogatóknak közvetlenül a vásárlás pillanatában.
Kínálj személyre szabott ajánlatot dinamikus szövegcsere használatával
A dinamikus szövegcsere segítségével automatikusan változtatható a popup szövege bármely tetszőleges változó alapján - így minden látogatónak a számára leginkább releváns üzenet jelenik meg. Ezáltal egyetlen popup használatával annyi célközönséget lehet megcélozni, amennyire csak szükség van.
használj dinamikus szövegcserét
Kérdése van?

Forduljon hozzánk bizalommal:

Mezei Nikoletta
Ügyfélkapcsolati vezető


Akszenovics Viktória
Account manager


Elérhetőségünk:

Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

06-70-410-4842

Cégadatok

Webshop Marketing Kft.
4028 Debrecen, Kassai út 129.