Érdeklődők gyűjtése az OptiMonk segítségével
Érdeklődők gyűjtése
az OptiMonk segítségével
Szólítsd meg újra a távozni készülő látogatókat
és szerezz akár 300%-kal több érdeklődőt
Formáld feliratkozókká a kilépésre készülő látogatókat
Minden tőled telhetőt megtettél a látogatók meggyőzésére, de ők mégis el akarják hagyni a weboldaladat érdemi tevékenység nélkül? Az OptiMonk pontosan tudja, ha erre készül egy látogató, és egy második esélyt nyújt neked, hogy vásárlásra, vagy legalább feliratkozásra bírd őket.
Tegyél ellenállhatatlan ajánlatot a távozó látogatóknak
Biztos, hogy minden látogatódhoz eljut a leghatásosabb tartalmad és legnépszerűbb terméked? Találj ki egy egyedi és visszautasíthatatlan ajánlatot és használd a legjobb vevőszerző csalidat, hogy kihozd a maximumot a kampányodból.
Szegmentáld és célozd meg a látogatóidat releváns tartalommal
Jelentősen javíthatsz weboldalad konverziós rátáján, ha minden látogatói szegmensnek a számukra leginkább érdekes üzenetet közvetíted. A szöveg és a popup megjelenésének személyre szabásával látványos eredményeket lehet elérni.
Ösztönözd a feliratkozást nanobar segítségével
A nanobar, ami a legjobban talán "rögzített értesítési sávként" írható le, a weboldal tetejére vagy aljára is kihelyezhető. Segítségével nemcsak hírlevél feliratkozókat lehet gyűjteni, hanem az eladásokat is lehet növelni azáltal, hogy emlékeztetjük vele a látogatókat egyedi előnyeikre (pl. kuponkódra, igyenes szállítási határidőre, stb.).
Javíts a konverziós rátán többlépéses kampányokkal
Egy többlépéses kampány úgy működik, mint egy szuperhatékony értékesítési csatorna. Ahelyett, hogy a különleges ajánlat minden részletét egyetlen popupon jelenítenénk meg, érdemes többlépéses popupokat használni: miután látogató kattint az első popupon, mert az ajánlat felkeltette az érdeklődését, sokkal valószínűbb, hogy a következő oldalon feliratkozik.
Szerezz több érdeklődőt egyedi űrlapok használatával
Felhasználóbarát űrlapok alkalmazásával sokkal több feliratkozást és ajánlatkérést lehet szerezni. Tervezz olyan űrlapot, amely illik a weboldalad stílusához és egyedi kitöltési útmutatásokkal segítsd a látogatóidat, hogy gyorsan és helyesen meg tudják adni a kért adatokat.
Szerezz több feliratkozót és vásárlót micro érkező/landing oldalakkal
Amikor egy látogató a weboldalad egy bizonyos elemére kattint (egy konkrét gombra, linkre, szövegdobozra vagy bannerre), megjeleníthetsz számukra teljesen egyedi tartalmakat. Ha egy olyan popupot jelenítesz meg, ami tökéletesen releváns az előbbi honlap-elemhez képest, a popupot egy mini érkező/landing oldalként használatod.