Kampány típusok

A leghatékonyabb megoldás
a távozó látogatók megmentésére

Az OptiMonk rendkívül eredményesen képes növelni weboldalad konverziós rátáját azáltal,
hogy az elveszettnek hitt látogatókat értékes érdeklődőkké és vásárlókká formálja.

Messenger popupok

Biztosítsd a lehető legjobb feliratkozási élményt látogatóid - különösen a mobil felhasználók - számára. Növeld hírlevél és Facebook Messenger feliratkozóid számát egyidejűleg, és üzenj nekik Messengeren keresztül, hogy 12%-os megnyitási ráta helyett 85%-ot érhess el.

Szerencsekerék popup

Szerencsekerék popupunkkal igazán emlékezetes, játékos és interaktív élményt teremthetsz a látogatóid számára. Úgy tudod javítani weboldalad konverziós rátáját, hogy közben a kupon felhasználásának valószínűségét is növeled.

Közösségi média popup/nanobar

A Messenger lista építésén túl is van jó néhány lehetőségünk, hogy kihasználjuk a közösségi media erejét. Lehetőségünk van arra, hogy a közösségi oldalaink követésére biztassuk látogatóinkat vagy hogy megosszák az oldalainkat.

Vásárlás utáni popup

Maximalizáld a nyereségedet vásárlás utáni popuppal. Egy vásárlás utáni kedvezmény kínálásával könnyedén visszatérő vásárlókat faraghatsz az egyszeri vásárlókból. Kérj visszajelzést a vásárlói élményről, cserébe pedig mutass nekik egy kedvezményre jogosító kuponkódot.

Videó popup

Videóval köztudottan jobb eredményeket tudunk elérni, mint képekkel. Mostantól bármilyen videót be tudunk húzni YouTube-ról, hogy megjelenjen a popupunkon.

Visszajelzés gyűjtő popup

Kérd ki látogatóid véleményét és válaszaikat szem előtt tartva nyújts nekik még jobb felhasználói élményt. A visszajelzés gyűjtő popupjaink segítségével feltehetsz kifejtős kérdéseket, de több oldalad kérdőíveket is lebonyolíthatsz.

Termékajánló popup

Többszörözd meg bevételeidet azáltal, hogy a látogatók számára legértékesebb termékeidet ajánlod nekik. A személyre szabott termékajánlás nemcsak több eladást eredményez, hanem weboldalad konverziós rátáját is javítja és az átlagos tranzakciós értékét is növeli.

Testreszabható sidebar-ok

A sidebar, vagyis az oldalsávban elhelyezett hírlevél feliratkozó modul, igazán hatékony és elegáns módja a listaépítésnek. Sidebar sablonjaink weboldalad jobb vagy bal szélére helyezhetők el és ott is maradnak, amíg a látogatók az adott oldalt böngészik.

Átirányító popupok

Az OptiMonk segítségével a kilépni készülő látogatókat egy vonzóbb, érdekesebb oldal felé lehet irányítani. Ezáltal csökkenteni lehet a visszafordulási arányt, valamint növelni az oldalon eltöltött időt - miközben egyre több látogató válik feliratkozóvá vagy vásárlóvá.

Listaépítésre alkalmas popupok

Az OptiMonk használatával könnyedén rá lehet venni a látogatókat, hogy adják meg elérhetőségeiket (nevüket, email címüket és bármely más adatot, ami a vállalkozásod szempontjából fontos). Ezek a popupok a felirakozási arány javítására, illetve a minőségi lista építésére szolgálnak.

Többlépéses popupok

Ahelyett, hogy a különleges ajánlat minden részletét egyetlen popupon jelenítenénk meg, érdemes többlépéses popupokat használni. Miután látogató kattint az első popupon, mert az ajánlat felkeltette az érdeklődését, sokkal valószínűbb, hogy a következő oldalon feliratkozik.

NPS Bar

A Net Promoter Score (NPS) a fogyasztói elégedettség mérésére szolgál, melyet egy weboldalnak sem szabadna elhanyagolnia. NPS nanobarunk segítségével a vásárlóid könnyedén pontozhatják cégedet egy 0-tól 10-ig terjedő skálán, te pedig megtudhatod, hogy mekkora valószínűséggel ajánlanák cégedet barátaiknak.

GDPR Bar

A látogatóid tudni szeretnék, hogy az adataik védelme számodra is fontos és hogy GDPR-kompatibilis vagy. A GDPR nanobar segítségével, a látogatóid könnyedén elfogadhatják az Adatvédelmi nyilatkozatodat.

Nanobar-ok

A nanobar, ami a legjobban talán "rögzített értesítési sávként" írható le, a weboldal tetejére vagy aljára is kihelyezhető. Segítségével a távozó látogatók könnyedén felirakozókká konvertálhatók. A nanobar önmagában, vagy egy többlépéses kampány elemeként is használható.

Emlékeztető nanobar-ok

A nanobar-ok "emlékeztető sávokként" is használhatóak: ha például a látogató korábban feliratkozott egy popupon, emlékeztessük egy nanobar-on az így elnyert egyedi előnyeire (pl. a kuponkódra). Egy ilyen emlékeztetővel akár megduplázható a konverziós ráta.

Micro érkező/landing oldalak

Amikor egy látogató a weboldalad egy bizonyos elemére kattint (egy konkrét gombra, linkre, szövegdobozra vagy bannerre), megjeleníthetsz számukra teljesen egyedi tartalmakat. Ha egy olyan popupot jelenítesz meg, ami tökéletesen releváns az előbbi honlap-elemhez képest, a popupot egy mini érkező/landing oldalként használatod.

 Reszponzív popupok

Az OptiMonk révén nagyon egyszerű megragadni a mobil eszközöket használó látogatók figyelmét. Reszponzív sablonjaink segítségével könnyedén jeleníthetsz meg másodlagos üzenetet okostelefon vagy táblagép felhasználók számára.

E-kereskedelmi popupok

A kosáralapú célzás alkalmazásával jelentős javulás érhető el online értékesítésben. Az OptiMonk lehetővé teszi ugyanis, hogy egyedi ajánlatokat kommunikálhass attól függően, hogy pontosan milyen és mekkora értékű termékek vannak a távozó látogatók kosarában.

Egyedi popupok

Az úgynevezett "drag and drop" - vagy magyarul "fogd és vidd" - szerkesztőnknek köszönhetően gyerekjáték a popupok elkészítése. Nem kell ragaszkodnunk a fix elrendezésekhez, könnyedén létrehozhatunk egy egyedi popupot is mindenféle HTML vagy CSS tudás nélkül.

Kérdése van?

Forduljon hozzánk bizalommal:

Mezei Nikoletta
Ügyfélkapcsolati vezető


Akszenovics Viktória
Account manager


Elérhetőségünk:

Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

06-70-410-4842

Cégadatok

Webshop Marketing Kft.
4028 Debrecen, Kassai út 129.