Célzás és szegmentálás

A leghatékonyabb megoldás
a távozó látogatók megmentésére

Az OptiMonk rendkívül eredményesen képes növelni weboldalad konverziós rátáját azáltal,
hogy az elveszettnek hitt látogatókat értékes érdeklődőkké és vásárlókká formálja.

Visszatérő látogatók felismerése

A visszatérő látogatók felismerése lehetővé teszi, hogy eltérő üzeneteket jelenítsünk meg új, illetve visszatérő látogatók számára. Ezáltal az OptiMonk egy második lehetőséget biztosít a weboldalunkat újból felkereső látogatók meggyőzésére.

Oldalszintű célzás

Ha létrehozol olyan látogatói szegmenseket, akik egyazon weboldalon tartózkodtak legalább X másodpercig, akkor számukra érdemes az adott oldal témájához kapcsolódó ajánlatot megjeleníteni - feltételezve, hogy különös érdeklődést mutatnak a téma iránt.

Földrajzi célzás

A földrajzi célzás segítésével annyi különféle üzenetet tudsz megjeleníteni, amennyi országot szeretnél megcélozni. A popup csak azoknak a látogatóknak fog megjelenni, akik az adott országban böngészik a weboldaladat.

Elkötelezettség-alapú célzás

Ha a popupokat csak azoknak jeleníted meg, akik mutattak némi aktivitást a weboldaladon (eltöltöttek az oldalon valamennyi időt, átkattintok X-szer, meglátogattak bizonyos oldalakat, stb.), akkor a különleges ajánlatod csak azokhoz fog eljutni, akik igazán érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt.

Kampány-alapú célzás

A kampány-alapú célzás lehetővé teszi, hogy csak azoknak jeleníts meg egy-egy popupot, akik korábban már láttak, kitöltöttek, esetleg bezártak egy másik popupot. Az ily' módon összekapcsolt kampányok igen hatékony elemei lehetnek az értékesítési csatornának.

Kosárelhagyás felismerése

Vedd fel a harcot a kosárelhagyási rátával! Célozd meg egy ellenállhatatlan ajánlattal a kosarukat elhagyni készülő látogatókat, és konvertáld őket vásárlókká!

Kosárértéken alapuló célzás

Célozd meg a látogatókat a kosárérték vagy a kosárban lévő összes termék száma alapján. Kínálj nekik egyedi ajánlatokat, hogy további vásárlásra ösztönözd őket, vagy ajánlj ingyenes szállítást, ha a kosárérték elér egy bizonyos küszöböt.

Kosár tartalmán alapuló célzás

Ha kész vagy még személyesebb üzeneteket és ajánlatokat kommunikálni a kosárelhagyásra készülő látogatók felé, célozd meg őket a kosárban lévő termék, vagy a kosárba helyezett különböző termékek száma alapján, hogy a fizetési folyamatban tarthasd a potenciális vevőket.

Egyedi változók

Egyedi változók segítségével a tesre szabás határa a csillagos ég! S éppen ez a mai digitális marketing alapja: minél inkább személyre szabott egy üzenet, annál jobb. Az egyedi változók lehetővé teszik, hogy bármilyen egyedi célközönségre célozz, vagy akár a feliratkozót a nevén szólítva megköszönd az érdeklődést.

Kérdése van?

Forduljon hozzánk bizalommal:

Mezei Nikoletta
Ügyfélkapcsolati vezető


Akszenovics Viktória
Account manager


Elérhetőségünk:

Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

06-70-410-4842

Cégadatok

Webshop Marketing Kft.
4028 Debrecen, Kassai út 129.